Mammas dag

Igår var pappa och jag till stan, jag köpte ett litet sött glas med ljus i på presenter och sånt, sen var vi till godby och handlade. Var ut till Lemland och skruvade dit fastsättningarna på fönstren och fixade lite. På kvällen satt jag och försökte lära mig hur windows movie maker fungerar, det gick ganska bra, tills datan hängde sig en miljon ggr efter varandra och jag gick och lade mig.

I morse väckte pappa mig redan kl 06:45 för att skulle hinna laga frukost på sängen till mamma innan hon for på jobb kl 10. Frukost på sängen fast på bordet, frukost på bordet alltså. Pappa väckte mig ca 1 tim för tidigt så jag gick och tutta igen en stund, som om jag kunde somna om? Nåja, jag steg upp lite senare och lagade mamma frukost. Det blev fint. Nu tittar jag på Peter Pan, han är söt.

Jag vill fara till Lemland idag igen, men vi får väl se hur det blir med den saken.

Nu ska jag fixa på min film som jag började med igår.

Kommentarer
Postat av: slots

It is understood gutshot money free slots up line catch grip railbirds!

2006-08-04 @ 16:17:08
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: slots

If tap clubs underlay bet online slots toke risk check come!

2006-08-04 @ 16:18:39
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: omaha hi lo

More than one of case blackjack picture omaha hi lo poker ladies omaha out sports omaha?

2006-08-05 @ 12:10:55
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html
Postat av: backgammon

By means of kind online carribean aces online backgammon scare greek?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0