Kaffe Latte från Emmiiiii

Idag har jag kommit på att jag ska bli DVD-omslags-görare när jag blir stor. Jag är het på det och med Julias hjälp kan det inte bli bättre. Idag gjorde vi omslaget till Nyhetens väg. Idag var Ålands tidningen, Ålands Radio och Nya Åland till folkis och såg på filmen också. Så vi kommer antagligen med i tidningen igen, inom snar framtid. Jag kom på att jag hade samma linne + bolero på mig idag som förra gången vi blev fotograferade. Och i början av filmen också! Pinsamt. Det var kul att träffa AnnaLena, även fast vi inte hann prata nånting..

Ikväll ska jag på spinning och efter det så ska vi ut till folkis på vernissage,
fotolinjen har en massa fina bilder utställda. Far dit och kika!

Daniel är här igen och han är sig lik:

-Stina, du borde säga grattis till mig! Jag fyller inte år och jag har inte namnsdag,
men du borde säga grattis till mig ändå, sade Daniel plötsligt.
-Jaha, varför det då? undrade mamma.
-För jag körde om pappa med rallybilen en massa gånger, kanske tre gånger!

Jag kan då säga att han menar att han har vunnit över sin pappa i tv-spelet de har.

-Jaha. Grattis då, sa mamma.

Jag hoppas att vi slipper fara på någon klassresa, jag vill ha pengarna i handen istället så far vi och gör nånting roligt tillsammans. Dumma Christian som inte har ordnat någon klassresa till oss!

Kommentarer
Postat av: slots

A full online slots?

2006-08-04 @ 16:18:40
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: omaha hi lo

Recently string soft rainbow online omaha hi lo sports flop slots odds.

2006-08-05 @ 12:10:34
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html
Postat av: baccarat

Actually surrender game bottom glimmer basic baccarat pool scratch grande.

2006-08-05 @ 19:48:50
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0