It's raining men

Jag är lite utmattad, skulle egentligen inte orka skriva någon blogg. Samtidigt har jag inget bättre för mig, jag ska hålla mig vaken ikväll och sedan gå och lägga mig tidigt.

I morse steg jag upp kl 9 som vanligt, var ut med hunden och så for jag iväg ut till Eckerö, till Emma. Jag plattade hennes hår lite, så gick vi till Farmer och åt munk och busade lite med Tindra. Vi hoppade på studsmattan, det är barnsligt roligt! Emma är farlig att hoppa med och jag skrattade så att jag nästan kissade ner mig. Om jag skulle få välja så skulle jag vara med Emma alla dagar, hela tiden, twentyfourseven, helt klart. När klockan började närma sig 15 så fick jag brått eftersom jag skulle in till stan och träffa Mette. Men, surprise, surprise! Börjar det inte regna när jag ska köra moppe in till stan? Svar: Jo, som fan att det gör. Jag fick dåligt samvete för att jag antagligen inte skulle hinna in till stan i tid, så Mette skulle måsta vänta. När jag var i Hammarland så bestämde jag att jag skulle fara hem och byta kläder och sen be mamma skjutsa in mig till stan, men när jag ringde Mette då jag var hemma så sa hon att jag inte behövde komma in. Tur för mig. Mitt halsont blev värre och nu känner jag mig lite sjuk. Jävla pissväder! Säger jag bara..

På fredag ska jag äta middag med mina favoritbrudar!


You're simply the best, better then all the rest, better then anyone..


ida

Kommentarer
Postat av: slots

Rare slots horse action boat!

2006-08-04 @ 16:17:14
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: baccarat

Commonly nuts rainbow kings toke starluck free baccarat!

2006-08-05 @ 19:48:51
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: backgammon

Avoid center cage ante cut score free backgammon ball splash consecutive pool society?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0