Hästskötare Ida

Igår var jag hästskötare på travbanan hela dagen och nästan hela kvällen.
Jonna tävlade med Nelly och jag fick alltså äran att vara hästskötare,
Maria
är Jonnas 'peptalker'. Luften stod stilla på stallbacken och solen brände,
Sara och Fina kom och tittade. Gode Gud, fräls oss ifrån bondbrännor.
Det gick bra för Jonna också, kanske för att Nelly är världens snällaste..
Jag förstår inte allt det här med kval och grundomgångar och allt vad det heter,
men de gick vidare i varjefall och nu ska de tävla idag igen.
Jag ska alltså vara hästkötare även idag, jag måste nog säga att jag hoppas att det inte tar lika
länge som igår.. Jag börjar få mitt hästhoppnings tittande mättat.. för i år.
Jag ska vara på travbanan kl 11.
Igår när allt äntligen var klart så for jag hem och duschade snabbt som ögat och
sen for jag iväg till Ann. Till en början var det mest folkis människor där men sen började
lite andra också droppa in. Jag hade nog trevligt, drickandes på mitt rena (vatten), 100%.
Slagsmål börjar ju bli en vana för mig, men alltså inte igår.
Synd att endel folk bara kommer att förstör bara.
Skjutsade Julia en liten bit på vägen innan jag for hem själv där vid 24-tiden.

Kolla in ställningen inför finalen

I morgon är det skola igen, skönt att det snart är sommarlov.
Har bara 12 skoldagar kvar, räknade jag just.
Undrar vart vi ska få fara på klassresa?

Kommentarer
Postat av: slots

As omaha case slots dollar bankroll omaha limit?

2006-08-04 @ 16:23:36
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: baccarat

As a summary of partypoker kind blind championship island baccarat draw!

2006-08-05 @ 20:03:59
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0