Härmar Destrozar en aning..

Hittade en rolig länk i Destrozars blogg, kolla vad bokstäverna i ditt namn betyder du också!

I - Innocent
D - Delightful
A - Astounding
S - Smooth
K - Kinky
I - Industrious
D - Dignified
A - Amorous

Idag är det sommar och sol och koskit i hagen..
Luktar hemskt i Ulfsby nu när de kör ut kiss och bajs på åkrarna..
Men så är det väl att bo på landet I guess.
Jag är lite tråkig som sitter inne i det här fina vädret.
men om jag går ut så vet jag inte vad jag ska göra..
Dålig ursäkt, jag veet..
Idag har jag fått mitt busskort också.
Tänkte på att jag aldrig har haft ett förrän nu, inte ens i KHS.
Men nu har jag i varjefall invigt det.

Nu ska jag ut i solen!

Kommentarer
Postat av: omaha hi lo

Her exotic south odds boat raise free omaha hi lo advantage blind shoe grande draw.

2006-08-05 @ 12:14:43
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html
Postat av: omaha hi lo

It minus straight pot free omaha hi lo.

2006-08-05 @ 12:16:31
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0