Grattis Fina!

Idag är det den första maj och det är Finas födelsedag.

Skitig, trött men glad. Men jag förstår egentligen inte varför jag är glad?
Det är konstigt att det alltid är samma sak när man ska festa med det här gänget..
Man blir inte ens förvånad längre.
Samtidigt som det bara är med dem som jag har så roligt.
Fast de där blå gubbarna förstörde stämmningen en aning..

Vi hade en liten brasa i varjefall och jag grillade korv, så nu luktar jag rök.
Det blir duschen senare idag, först vila lite.
Sen blir det kebab till middag, riktig bakis-mat. MUMS!
Kanske filmkväll med Wille?


Kommentarer
Postat av: slots

Each one of free slots rainbow.

2006-08-04 @ 16:24:00
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: backgammon

Perhaps string pool ring post free backgammon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0