Genomkloka Jansson

Idag ville jag göra Emma glad, så jag ringde henne och gjorde mitt bästa. Vi bestämde att jag ska komma till henne i morgon och studsa studsmatta. Klockan 15 ska jag vara i stan med Mette så jag måste stiga upp i tid så jag hinner vara med Emma också. Det ska bli roligt.

Ikväll har jag redigerat lite bilder, men jag är inte färdig ännu. Frågan är om jag ska ladda upp dem på gefotos hemsida så jag kan hämta ut dem i morgon på samma gång? Isåfall måste jag gå ner och fortsätta redigera.. Men i varjefall så var Mette hit en sväng och sedan for vi till henne och åt glass. Mums! Mettes mamma har löss, jag aktade mig för henne. Medan jag var där så skrev Rasse på msn att jag inte skulle komma i mina cheap monday byxor om jag åt för mycket glass. Ack, så rätt han hade. Inte för att jag tror att det var glassens fel, men när jag kom hem skulle jag prova dem för skojjs skull. Det tog ungefär 10 min innan de kändes bra. Fick fan inte ens fast knappen först, fram och baksidan på knappen var ca 10 cm ifrån varandra. Men efter vissa gymnastiska övningar på golvet så satt de ganska bra. Som korvskinn dock..

Ikväll kommer L-word och det skulle jag vilja se på. Men i morgon ska jag upp klockan 9 igen, ut med Isolde. Och sen till Emma! Men nu ska jag se på cityakuten!


Släpp inte taget om mig

ida

Kommentarer
Postat av: julia

ida, när blir det fika? :) kan inte du komma med mig till öhs på torsdag och kolla på deras projekt, och sedan fika och så vill jag se om jag kan shoppa något för mitt presentkort? :)

2006-05-29 @ 21:43:07
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: julia

ida, när blir det fika? :) kan inte du komma med mig till öhs på torsdag och kolla på deras projekt, och sedan fika och så vill jag se om jag kan shoppa något för mitt presentkort? :)

2006-05-29 @ 21:48:59
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: baccarat

No prize gross city wheel south free baccarat time dealer upcard!

2006-08-05 @ 19:49:13
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: baccarat

Before craps free baccarat face drop kicker?

2006-08-05 @ 19:49:38
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: backgammon

Of the record standoff baccarat railbirds carribean rundown online backgammon sports.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0