Frågor med svar.

PERSONLIGT
1 Vad heter du? - Ida
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag trivs bra med Ida.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ingen aning.
4. Vilket *stjärntecken* är du? Kräfta
5. Vilken årgång är du? - '89
6. Vart bor du? - Jomala, Norrsunda.
7. Var skulle du egentligen vilja bo om du fick välja? Spanien.
8. Vilken skola går du på och vilken linje? - Ålands folkhögskola, medialinjen.
9. Vilken klass? - Ettan?
10. Vad vill du bli när du blir äldre? Fotograf.

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 1,63.
2. Hur mycket väger du? Vi har ingen våg.
3. Hårfärg och frisyr? Pannlugg, uppklippt, rödaktigt? Med utväxt..
4. Ögonfärg? Blå-Gröna
5. Mest nöjd med? Det tänker jag inte säga! Det är bara Kim som vet..
6. Skostorlek? 38
7. Har du några piercingar/tatueringar eller andra ”kännetecken”? Nej, jag har hål i öronen och jag kanske ska tatuera mig.

FAVORITER
1. Film? Jag har många favortifilmer.
2. Låt? Det beror på, just nu är det Bodyrockers - I Like The Way You Move.
3. Årstid? - Sommar, ofcourse.
4. Mat och dryck? Kebab och kycklingwok, Cola och juice.
5. Djur? Hund kanske? Eller häst.
6. Färg? Grön!
7. Parfym? Kenzo dofterna och Miami Glow by J.Lo
8. Tv-program? Jag ser inte så mycket på tv.
9. Ämne i skolan? Jag tycker att allt vi gör är lika tråkigt numera.
10. Sysselsättning? Fotografera, åka inlines och sådär.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Min Five Seasons jacka, men i morgon kanske jag tar min kavaj.
2. Vad använder du just nu för skor? Pumaz eller mina sandaler.
3. Favoritfärg på kläder? Grönt och vit, pasteller.
4. Favoritmaterial på kläder? - Mjukis!
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Jag vill alltid ha mer kläder.
6. Favoritaffärer? Gina Tricot.
7. Hur mycket köper du kläder för i månaden? Det är olika, ibland inget och ibland mer.
8. Favoritmärke? - Puma kanske.

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Ganska stort.
2. Vilken färg på tapeterna? Blå.
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Blått, vitt.. grönt.
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Sängen, det är där jag spenderar mest tid.
5. Vad vill du ändra där inne? Det låga bordet och tapeterna.
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? - Ja
b) Video/dvd? Javisst
c) Dator? Japp
d) Stereo? Ja
e) Telefon? Ja
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Träd och gräsmatta, lite av vägen.
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover och sitter vid datorn.
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Kattskrället.
10. Favoritpryl i rummet? Datorn.

SOCIALT
1. Hur ofta festar du och vart brukar du gå? Ibland, ja inte hänger jag ju på Alvas i varjefall.
2. Senaste konserten du var på? Rock Off..
3. Pub/krog eller diskotek? Diskotek.
4. Vad dricker du då du dricker alkohol? Jag dricker aldrig alkohol.
5. Röker du och i så fall vad och hur mycket? Nej!
6. Tar du droger och i så fall vilka och i vilket syfte? Men nej.
7. Vad är syftet för att du går ut? Ha roligt och vara social.
8. Privata fester eller ”ut”? - Privat, inte Arken i varjefall. Haha.
9. Dansar du mycket? Njä, inte så mycket.
10. När ska du festa nästa gång? Kanske i helgen annars på 'Folkis Out'

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Randolph.
2. Vad har du i din;
a) Jackficka just nu? Tuggummi papper.
b) Skolväska just nu? Jag har ingen skolväska, den jag har med till skolan är min handväska.
c) Handväska eller liknande just nu? Ingenting, för jag tömde den alldeles just.
3. Vad är du beroende av? Jag vet inte.
4. Vilket land kommer du ifrån? Åland!
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Försvarets hudsalva, typ.
6. Vad tror du på? Ödet.
7. Vilken religion tillhör du? Kristendomen.
8. Vad köpte du senast? Ett ljus till min mamma + en massa frukt.
9. Har du nåt husdjur? En katt och en hund.
10. Vad bor du i (villa, lägenhet, husvagn...)? Villa.


I like the way you move

Kommentarer
Postat av: julia

vad är du mest nöjd med? :O

2006-05-14 @ 21:39:40
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: 888

Most gang spice underlay eight www 888 info?

2006-08-04 @ 09:03:02
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: omaha hi lo

Nowadays surrender kansas jacks free omaha hi lo!

2006-08-05 @ 12:16:16
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html
Postat av: baccarat

After bust toke baccarat rundown spending base fill?

2006-08-05 @ 20:03:27
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: backgammon

It seems online backgammon split bluff vegas round mit?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0