Filmkväll

Ikväll har jag och Wille sett på film uppe hos min storebror på hans stora TV och med sourround sound.
Vi var och hyrde 'Four Brothers' och 'Lord of War'. Inte helt tokiga filmer, 'Lord of War'
var den bättre av dem. Den gjorde intryck och satte igång tankar.
'Four Brothers' kändes lite löjligare. Jag kom också att tänka på hur gärna jag ser på film egentligen.
Endel människor tycker att det är tråkigt att se på film, jag tycker att det är roligt och ibland lär man
sig något nytt.

I morgon ska jag in en sväng via stan tror jag och sen ut till Lemland och så ska jag vara där hela
dagen med pappa hoppas jag. Jag vill verkligen fixa på in stuga så det blir färdig någon gång.
Jag ska vara hundvakt åt Ina också.

Long Kiss Goodnight

Kommentarer
Postat av: slots

It seems bracelet pay card online slots semi cover button racing.

2006-08-04 @ 16:17:28
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: omaha hi lo

Here are omaha hi lo poker card real door!

2006-08-05 @ 12:10:31
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0