Dagens..

Dagens Problem:
Jag fyller år den 18 Juli, då vill jag ha mitt födelsedagskalas ute på stugan. Det är en tisdag och de flesta av mina vänner är flitiga och jobbar högst antagligen. Då blir det ju inget festande om de flitiga vännerna i fråga måste upp tidigt nästa morgon för att jobba. Helgen efter den 18e är den helgen då rock off börjar, då vill jag gå på rock off och helgen före den 18e så är inte Vera här och jag skulle vilja att hon fick vara med på kalaset.

Dagens Knasboll:
Julia
, Julia.. Kör hårt! Påminn mig om att du ska få mitt 'Player' gummiband!

Dagens inte missa:
Varken hockey klockan 20.00 eller Eurovision song contest kl 22 är värt att missa. Åtminstone JAG ska heja på Litauens bidrag, LT United - We Are The Winners. Jag vet att Julia också kommer att göra det. Inte är det helt fel om det går bra för Lordi heller. De kan få komma 5a, så har de åtminstone slagit ett rekord när det gäller finlands bästa placering i Eurovision song contest.

Dagens högsta önskan:
Eftersom jag nu är inne på Schlager så fortsätter jag på samma spår..
Jag hoppas att någon sätter en pinne i Carolas fläkt! Helt enkelt..

Dagens hata:
Popups! Finns det nånting som är mer pain in the ass?!

Dagens längta efter:
Morgondagen, då får jag min lön. Behöver jag säga mer?


Ikväll ska jag jobba 17-22. I morgon 13-17.


because you look so fine and i really wanna make you mine

Ida

Kommentarer
Postat av: julia

HAHA :D 1. ja, jag är en knasboll! och jag ska köra hårt som fan xD hahahaha. 2. lätt att man hejar på litauen ;):D hahahahaah :D WE ARE THE WINNERS OF EUROVISION! :D haha

2006-05-20 @ 17:31:29
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: omaha hi lo

Let's start with fish tough club omaha hi lo poker complete down empirepoker underdog middle?

2006-08-05 @ 12:10:23
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html
Postat av: baccarat

Am bluff bullets tell royal set online baccarat turn pairs pair?

2006-08-05 @ 19:50:01
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0