3e Maj

Idag har det varit fint väder, även om jag inte har varit ute så mycket så var det skönt ändå.
Ikväll så var jag till Jenny och bakade muffins med henne, det var trevligt.
Vi pratade mycket och åt muffins med mjöd.
Det är egentligen idag som Ludde fyller 1 år, men jag var ju på kalas i lördags
så jag har inte träffat honom idag.
På lördag så ska Jonna tävla med Nelly och jag ska hjälpa till,
om hon går vidare ska jag hjälpa till på söndag också.
I morgon är det redan torsdag, den här veckan är alltså snart över,
fast jag tycker att den knappt har börjat.
Ja, i morgon är det torsdag och det betyder projekt hela dagen..
Pheew, jag blev just lite febrig.. Tror jag?



Kommentarer
Postat av: slots

Over online slots shoe starluck site.

2006-08-04 @ 16:24:18
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: baccarat

As it is usually free baccarat sports keno blind!

2006-08-05 @ 20:01:29
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0