Tebjudning

Ikväll har jag varit på te till Ann. Jag tänkte vara hurtig och cykla och låta Astrid(moppen) vila. Jag hittade cykeln, den var grön som jag trodde, pumpade mer luft i däcken och cyklade iväg, lite vingligt till en början.. Men sen kom jag på varför jag inte cyklar, med min cykel är det skitjobbigt att cykla. Man får trampa som en tok hela tiden annars stannar den helt och hållet. När jag kommit en bit på vägen så kom jag på att jag hade glömt vattenflaskan, illa! Trampade tillbaka efter den och gav mig iväg igen. När jag kommit ungefär lika långt som innan så tänkte jag att cykla, det är nog inte riktigt min grej. Inlines ska det vara och spinning är kul. Men inte cykla såhär. Så jag vände om och tog min moppe istället för då hade hon vilat färdigt! Jag är glad nu efteråt att jag gjorde som jag gjorde för det är långt tillochmed att köra moppe till Ann, och på hemvägen så började det regna lite smått.

Idag har jag undrat lite smått om var min sköna kan ha hållit hus. Men nu vet jag!


Stones and flowers on the ground

ida

Kommentarer
Postat av: fia

hihi :D astrid, vilket fint namn. xD

2006-06-08 @ 21:54:16
Postat av: slots

Consider free slots.

2006-08-04 @ 16:17:06
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: omaha hi lo

Consider odds omaha hi lo poker?

2006-08-05 @ 12:10:41
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html
Postat av: backgammon

Thanks bet free backgammon joker management tournaments pay!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0