Mys under täcket

Som vanligt så steg jag upp klockan 9 i morse. Började vänta på att Emma behagade komma med sina behag. Det gjorde hon till slut, då for vi upp till khs och skulle hälsa på men först måste vi vänta på lamamannen nr 2, Kim. Sen hälsade vi på Ringa, tittade på niornas projekt och så var vi en sväng ner till Vikingahallen. Efter vår visit så gick Kim hem till sig och hjälpte sin mamma (det sa han i varjefall, men det säger han alltid) och Emma och jag for hem till mig och åt hamburgare. Det var mumsfillibabba tyckte i varjefall jag. Sen låg vi i min säng under mitt täcke och fnissade. Jag visade mina filmer från Valborg och Folkis out till Emma och så msnade vi och var knäppa. Härligt! Hoppas fottisen gick bra, skönt att du förstår Emma.

Emma for hem och jag for till Kungsö på middag, fisksoppa. Pappa, Peter och Lukas målar på huset och mamma är barnvakt till Ludde. Mamma och jag busade med Ludde hela kvällen tills han somnade och Peter var färdig med måleriet. Då for mamma och jag och handlade till Kantis. Vi köpte såna där Gille chokladbollar och kunde inte ens hålla oss tills vi kom hem utan öppnade och provsmakade så fort vi kom ut till bilen. Mmmm..

Nu ska jag nog snart sova, tänkte se L-word men vette fan om jag orkar hålla mig vaken tills dess. I morgon ska jag vara barnvakt åt Ludde medan mamma är på massage, kanske Emma kommer med? Jag kan hursomhelst inte sova hela dagen.

Jag vill fara till sverige på bus med Emma och kanske Helium på torsdag.


We are dancing on broken glass

ida

Kommentarer
Postat av: A

HAR DU FILMER FRÅN FOLKIS OUT!?! jag har inte sett!!

2006-06-07 @ 22:24:57
Postat av: 888

An poker cripple cage 888 poker tutorial.

2006-08-04 @ 08:57:29
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: backgammon

Each one of free backgammon straight gutshot flush?

Postat av: backgammon

However rack royal online backgammon pool grande buy bust!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0