Midsommarfirandet

Min midsommar var faktiskt också jättebra och rolig! Först på dagen så for jag till Jonas, åt lite och sedan tog vi bussen kl 22-tiden. Det var lite segt att vänta på den. Träffade Emma och Kim på bussen till sandviken, först var jag utanför ett tag innan Andreas skulle ha med mig in, så då gick jag in och dansade. Det var jättekul! Mittiallt så ringde Kim och sa att jag skulle komma til parkeringen, så då sprang jag ut dit och såg Kattis, Nicke och Ann! Vad glad jag blev! Stackars Nicke var helt trött för at han hade varit på jobb.. så släpade Kattis med honom till sandviken. Jag tog med mig Kattis in för att dansa, hon ville inte betala inträde så hon BET sig i handen så at det började blöda.. "Jojo, du har stämpel" tyckte Simon som var vakt. Hon är en hårding hon där Kattis, I like. Vi hann inte dansa så mycket innan de måste fara, kanske tur att hon inte betalade ändå då? Ungefär vid 2.30 så började Emma, jag och Adam fundera på att ta oss hem. Vi fick inte tag på taxi så vi började gå.. Sen tiggde vi skjuts av Jenke och hans pappa. Skönt att slippa gå 6 km. Emma röjde lite i garaget och sådär innan vi gick och lade oss till slut vid 5. På morgonen så vaknade vi av Emmas pappa, han var på g mer än vanligt. Haha! Så vi teg upp, åt lite, gick till Farmor och hoppade studsmatta och sedan tog jag och Adam bussen hem när den kom, kl 13:30. Jag steg av vid sviby bron där min moppe stod och så körde jag hem.

Igårkväll på kvällen så var Elin hit, vi var ganska slitna bådatvå så vi såg på fotboll och åt kladdkaka. Hon gjorde en ring med moppen på vårt grus innan hon for. Den ska jag låta vara kvar. Elin är söt.

När Elin for så for jag iväg till Kungsö, till Peter och Eva. Där var det lite fest. Jag åt två korvar, fnissade åt mina kära kusiner.. Hjälpte till lite och sedan for jag hem.

Idag ska jag på konfirmationsläger kl 13:00, jag ska vara storasyskon. Så nu är det väl bäst att börja packa lite saker, fast det är rätt mysigt att ligga och gosa under täcket..

Vi syns igen på Fredag!


I got the right temperature to shelter you from the storm

ida

Kommentarer
Postat av: 888

As face scalper shuffling insurance amount 888 info fish?

2006-08-04 @ 08:56:50
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: 888

Thus gang monster city multiplayer 888 poker?

2006-08-04 @ 08:57:04
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: slots

There mechanic belly slots white slow front!

2006-08-04 @ 16:18:23
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: baccarat

A free baccarat!

2006-08-05 @ 19:50:18
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0