Maxtemp 23,7

Nu tror jag att sommaren är här. Först blev jag uppäten av en massa mygg och sen avled jag nästan i värmen. Vår väderstation säger att max temperaturen idag var 23,7 och då var klockan 12:33. Ludde har varit här hela dagen idag så jag var ut och gick med honom i vagnen i en timme. Mette kom med och höll mig sällskap. Det var jobbigt att gå i uppförsbackar och inte ville han sova heller. Jag har läst en till bok idag igen, snart måste jag fara till Eva och byta till mig den åttonde, nionde och tionde boken..

Min dag har varit ganska händelselös. Jag borde gå och lägga mig för att kunna stiga upp i tid, men jag är inte trött ännu. Jag msnar med Vera, det är kul. Hon säger att hon måste fara hem den 30e istället eftersom Lufthansa ställde in det flyget den 29e p g a för lite passagerare.. Ingen katastrof det i varjefall.

I morgon ska jag jobba. Lite synd, det lär ska bli fint väder. Tar igen det på söndag istället!


Dagny, kom hit och spill..

ida

Kommentarer
Postat av: slots

Before reels pot player slots.

2006-08-04 @ 16:17:45
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: omaha hi lo

As real glossary bankroll basic hand omaha hi lo poker?

2006-08-05 @ 12:10:51
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0