Grillat

Jag är på jobb för omväxlingsskull. Det finns en fläkt här. Jag leker Carola.

"Eeeeeeen eeeeeeeviiiigheeeeeeeeet, en kooort seeekhhhuuuuuund"

En snabbgenomgång:

Lördag - Till stugan med Eva och Ludde, till kyrkan på kvällen sen städa lite.
Söndag- Kyrka igen och sen till Toböle på kaffe till Mettes stuga, pappa hämtade mig och vi for ut till Lemland, kaffe hos moster Nanne.
Måndag - Fixa lite på stranden, Eva och Ludde kom ut, kaffe med Nanne ute på vår flotte, Carina och Maggan kom ner med hundarna.
Tisdag - Var och handlade och till bibban med mamma, Lekte med Ludde och Eva innan de for hem igen, korpfottis.

Det är kul att det är som det var förut med Nanne nu. Det är kul att kunna gå dit och hälsa på.

Idag tog jag Isolde med mig i båten så for vi ut till Ramsö och hälsade på Ulla-Stina. Sen badade jag med Carina och hundarna, Malte var busig och sprang iväg till några som gick med en båt. De blev lite arga men det sket vi i för jag hörde inte vad de sa. Iris sket i vattnet. Blää. Det var väldigt varmt i vattnet där vi var och simmade. Det var mys. Efter det så åt vi grillat, mumsfillibabba. Nu är jag på jobb som sagt. Det är tråkigt för jag glömde min bok.

I helgen så ska jag jobba igen. I morgon så ska jag nog ut till Ramsö och hälsa på för då har Kasse semester. Nästa vecka ska jag bestyra med alla bjudningar till min födelsedagsfest.

Jag vill åka vattenskidor med storebror, och så vill jag se hans nya båt!

Jag undrar hur det är med Julia och Anna. Det var längesen jag hörde nåt av dem. Inte för att jag har hört av mig heller, så jag får väl skylla mig själv.


Oh sister, where are you?

ida

Kommentarer
Postat av: julia

oh sister, i´m here. Sliten, men levande ;) Saknar dig!

2006-07-07 @ 22:46:47
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: baccarat

Why flush online baccarat spread hand less regular strategies!

2006-08-05 @ 19:48:27
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0