Glassiiiiiiiiiiigt!

Idag innan jag for på jobb så plockade jag smultron, sen åt jag dem med mjölk och socker. MUMS! Några trädde jag på ett strå och lämnade till Ludde som skulle hälsa på. Hoppas de är kvar nu när jag kommer ut också. Anki och Patrik var ner och badade med Malte. Anki tyckte att jag skulle komma och hälsa på dem till Patriks stuga i Västeränga någon gång. Det lät trevligt tyckte jag. Igår så hängde jag och pappa upp min klädhängare som jag fixat, sen hängde vi upp hängmattan också. Den ska jag mysa i ikväll.

Nu måste jag springa över till Mathishallen och köpa tamponger. Tjoho!


Sjukt bra koll och hälsan i behåll, det är GLASSIGT!

ida

Kommentarer
Postat av: fia

ååh, smultron :D

2006-07-10 @ 16:22:45
Postat av: slots

Most sports war online slots easy etiquette?

2006-08-04 @ 16:17:16
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: omaha hi lo

That spice glimmer come omaha hi lo poker chips war case.

2006-08-05 @ 12:10:51
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0