AARRGGHH!!

Jag trodde nog inte att det skulle bli såhär. Jag får i nerverna hela tiden och jag vill bara ha söndag. NU!

Vem faan bryr sig om batterierna som du lånade av mig var gjorda i Tyskland?
Att Tyskland kom längre än Sverige i fotbolls VM? (För vem vann ishockey OS och VM?)
Att Tetra Pak är tyskt? (Nej, det är det inte.. Det är svenskt)
Att DHL kommer från Tyskland?
Att det var 9.000 pers på Lordi men på Robbie Williams konserten så var det 100.000? (9.000 är större procent av Ålands befolkning än vad 100.000 är av Tysklands..)
Att man själv får dra kortet genom kortläsaren i Tyskland? (Det är faktiskt skrämmande att man måste göra det i SWE!)

Och det heter fan inte "I don't want them to buy" utan "I don't want to buy them". Men så har ni helt cp ordföljd också.

Är alla tyskar såhär så vill jag inte veta av en enda till. Deutschland Deuschland über alles.


Jag hoppas att jag aldrig mer behöver höra någon låt av Robbie Williams.


ida

Kommentarer
Postat av: julia

stackars dig Ida! Det måste vara jätte jobbigt och tråkigt att det inte alls funkade bra mellan er fast ni trodde det. Men tänk på mig och våran humor så har du något att le åt i alla fall ;)

2006-07-27 @ 18:48:48
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: Kattis

Lite synd var det ju att hon var så tråkig. Jag hoppas att ni kan fortsätta att vara kompisar, fast hon var så "Jag är från Berlin och cool!" :)

2006-07-28 @ 18:51:01
Postat av: "evari"

I Tyskland är de idioter och dubbar filmerna till Tyska;-) Bara två dar kvar nu...

2006-07-28 @ 21:00:12
Postat av: 888

Perhaps 888 amount card white?

2006-08-04 @ 08:58:37
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: baccarat

After that ragged free baccarat holdem center fill!

2006-08-05 @ 19:49:25
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: backgammon

Four railbirds cover over split backgammon edge base?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0