Slutspurten

En vecka kvar i skolan. Slutspurten. Den här veckan ska jag städa röven av mig också. Hurra för det.

Måndag: Slutar 17, men vi brukar få gå tidigare. Städ i tvättstugan och trappen.
Tisdag: Enda dagen som jag har tid över för att städa mitt rum, ungefär. Så det får väl bli det.
Onsdag: Städa korridoren 201-214 med Nella.
Torsdag: Städa i tvättstugan och trappen igen.
Fredag: Matte första timmen och sen jul-avlslutning. Hem med bussen från Willy's kl 13.00. JULLOV!

Föutom detta så ska jag hinna med att fixa det allra sista till mina julklappar. Sova får jag göra när jag dör.

And if I catch it coming back my way I'm gonna serve it to you

ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0