Nej nu

Inatt har jag sovit oroligt och drömt en hel del. Idag på dagen när jag vilade så drömde jag också. Men nu har jag ivarjefall bestämtmig för att åka tillbaka till Uppsala. Jag MÅSTE verkligen vara med på svenskan i morgon, det är bara att pina sig lite. Life is pain, get used to it. Tur att det blåser storm. Inte för att jag bryr mig, men det hade vart trevligt med en lugn båtresa eftersom jag antagligen kommer att vara helt slut ändå ikväll när jag kommer fram.

Jag har pratat med Emma idag, det känns som om jag uträttat någonting bra då.

Mat mat mat.

ida

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skitida:/ jag som trodde du var på Åland och skulle komma på Lucia med mig ikväll!

2006-12-13 @ 14:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0