Today

Idag har jag sytt upp mina byxor, eller nej.. Mamma gjorde det. Men jag såg på. Lukas var hem och hälsade på mig lite, bara för att jag inte har sett honom på skitlänge och jag ville träffa honom innan jag far till Uppsala. Det var kul med storebrorsbesök. Tidigare så var jag på middag till Julia. Makaronilådan var mumsfillibabba, faktiskt. Ungefär i klass med mammas lasagne, det säger väl sig självt? Det var trevligt att bli bjuden på middag sådär, det blir jag inte ofta.

I morgon så ska jag lägga ner alla sakerna i väskor och kassar. Jag ska träffa Emma efter att hon slutar och före jag far på jobb. I morgon far Kattis, undrar om hon är nervös? Jag ska ringa och kolla läget med henne i morgon, ifall det är nåt som jag behöver ta med eller så.


Over and out

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0