Stormvind

Det blir inget Sverigefarande på måndag. Emma måste på träning. Lite synd, fast ganska bra också för då slipper jag oroa mig för att jag ska göra av med så mycket pengar. Kanske mamma låter mig beställa lite kläder från HM katalogen istället. Det är en bra uppfinning tycker jag. När man far till swe så måste man ju betala båt+buss+mat. Men beställer man från i-net eller en katalog så blir det ju billigare, på ett sätt. Betalar man med kort så blir det gratis. Eller hur?

Förändring i schemat med andra ord. I morgon ska jag jobba igen och få lite mera lön. Kanske flyttar hem från Lemland på måndag eller tisdag. Det ska bli lite skönt, lite sorgligt. Jag väntar på nästa sommar nu.


But our time is running out

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0