Halli Hallå, Bulias käpp är blå!

"nej uuusch ida, jag börjar ju nästan gråta bara av att läsa om allt att du ska bli så svensk och att du inte kommer vara kvar här hemma :(. Och vi som knappt har hunnit träffas nu under sommaren... Jag kommer sakna dig massor! Och Kattis också :( blää. Hur ska jag klara mig?"

Inte gråta Julijet, innerst inne kommer jag alltid vara ålänning! Jag antar att vi syns i morgon.. Och sen får vi fortsätta att träffas lite nu och då! Det kommer inte vara samma sak som på folkis, men ingenting varar för evigt. Jag är glad att jag har lärt känna dig!

Idag är en mindre bra dag.


Though you only stayed a moment,
We all know that you're the one.

ida

Kommentarer
Postat av: julia

ååh, okej. Jag ska bara tänka på alla dålig humor vi haft och så ska jag komma till Uppsala. Säg vad du vill!

2006-08-03 @ 17:03:28
URL: http://tejprulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0